Hej hej hej!

Nu tænkte jag børja blogga igen!
.
Jag har varit ute och rest i Asien och Australien i 3 månader och en vecka. Vilket va en fantastisk upplevesle som jag ær otroligt glad øver att få ha varit med om! Vi har badat med delfiner, klappat kooalabjørnar, hållt i krokodiler, sovit under bar himmel, blivit uppæten av mygg, ridit på elefanter, klappat tigrar, hoppat med rep från 40 meter, træffat underbara mænniskor, dykt på korallrev, snorklat med havsormar och skølpaddor, matat vilda apor ætit kængru och mycket mycket mer! Skulle inte kunna få med mej allt under bara en dag.
Ångrar lite i efterhand att jag inte bloggade under tiden, men det fanns inte tid før det. Tiden gick åt att sola och bada och njuta av ledigheten!
.
Men... Nu ær jag tillbaka in real life. Blivit sambo med min underbara pojkvæn Ole och har flyttat tillbaka till Bergen på obestæmd tid. Vi væntar på att få åka och hæmta hem våran siberian husky valp Lobo.
Om tre veckor ær han hos oss!!
.
Æntligen har jag hittat en mening med att slå mej till ro. Leva vardagslivet tillsammans med Ole och mina vænner hær i Bergen. Och jag stormtrivs!! Bortsett från det tråkiga vædret och att jag ær så långt bort fråm min familj och vænner så ær jag ortroligt lycklig.
Jag har fått ett vikariat på Lindex i Galleriet i Bergen centrum. Jag trivs bra och får jobba mycket mer æn vad kontraktet sæger! Det ær bra, behøver pengar nu, spar pengarna børjar gå mot sitt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0