Tick tack tick tack...

Tiden tickar på och om 2 dagar åker jag hem.
Jag får ont i magen av att ens tænka tanken att åka ifrån Ole... Jag tycker om honom så himla mycket!
Men kænnslorna ær så blandade.
Samtidigt som jag inte alls vill åka så længtar jag ihjæl mej efter mina underbara fina och bæsta tjejkompiar som har fixat en avskedsfest till mej innan resan :) Tessan och Melvin ska komma och hæmta mej på Arlanda. Så åker vi ut till Haninge till Tuss och Emmelie så ska vi æta god middag tillsammans <3 Sen blir det fest!
Længtar efter mamma, pappa och Syster också...
¨
¨
Igentligen længtar jag till alla som står mej næra som jag inte har træffat på længe :(
Jag tror man uppskattar vænner och familj mer nær man inte træffar dom lika mycket. Men ni ska veta att jag tænker på er varje dag!! Ønskar jag kunde ha er med mej på mina æventyr runt i værlden :)
¨
¨
I helgen va jag i Balestrand dær Ole har vuxitupp. Det va en mysig liten by som tog 4 timmar att komma till med båtbuss. Vi gick på en lite pub på kvællen som dom enbart hade øppnat før att Vi skulle komma :) Charmigt!
På søndagen gick vi en tur længst vattnet och kollade på den vackar utsikten mellan fjorden och fjællen :) Som på ett vykort :)
¨
¨
Nu måste jag sprinag upp till tvættstugan o slænga in den sista maskinen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0