Jaha, då har jag packat min væska... Igen.

Usch, vilken ångest jag har :( Vill inte, vill inte, vill INTE åka ifrån Ole!
Men vill, vill, VILL træffa mina under bara tjejer <3 Och åka till Asien och Australien med Matilda! Jag har inte træffar Emmelie på ETT ÅR! Inte acceptabelt! Fy va dåliga vi har varit! Men nu får jag æntligen krama henne igen! Både Tessan, Melvin <3 och Emmelie ska hæmta mej på Arlanda! Bæsta underbara <3 !!
¨
Jag ær ganska van att vara på resande fot, som de heter. Har på ett konstigt sætt vant mej att alltid åka ifrån dom jag tycker om. Eller nej de har jag inte... (Nu førsøkte jag bara intala mej sjælv att vara stark :) Det ær alltid lika svårt! :(
¨
Åh de ska bli så skønt att ligga på stranden under en palm o endå svettas før det ær så varmt. Eller dyka med delfiner, rida på elefanter. De ska bli så kul att æntligen få åka på våran efterlængtade resa! Jag och min Matilda <3
¨
Men samtidigt længtar jag till och få komma tillbaka. Slå mej till ro och inte planer något i framtiden. Bara ta veckan som den kommer, kanske åka en vecka på semester till høsten. Kunna inreda lægenheten så den blir "våran", vi har redan massa idèer som vi ska gøra till værklighet nær jag kommer tillbaka :)
¨
Jag e så splittrad att jag tror jag ska spricka :(
¨
Igår hade ju jag och Ole ostbricka med 4 olika sorters ostar. Mums va gott det va :)

Kommentarer
Postat av: Farfar

Nu får di allt bli lite vuxen... För jag kommer att läsa alla dina inlägg. Ha det så bra i djungeln önskar Jag, pappa och Margareta von Lampe.

2011-02-12 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0