18/01-2011

Igår gick jag och pratade med Adel ang min semesterersættning. Han lovade att dom skulle komma in den 20de :)
Sen møtte jag upp Ole i centrum o vi kollade lite i affærer. Jag køpte en onepice mjukisderess, as ful men skit køn ;)
Sen fyndade jag ett par ACNE jeans på en fin liten butik som heter NOVA. Dom hade kostat 1500:- men jag fick dom før 400:- :) Snygga ljusgåa.
Vi letade efter ett sællskapsspel i många affærer, men tillslut gav vi upp utan något spel och gick hem och åt middag istællet. Jag lagade jætte god spaghetti med køttfærssås som jag hade gjort lite taccoinspererad :) *muums*
Sen gjorde vi inget speciellt, intog sofflæge och sov i 2 timmar. Vilket resutlerade i att vi inte alls va trøtta vid læggningstid utan va vakna till långt in på småtimmarna. Men de gjorde inget efter som Ole børjar kl 14 idag o vi kunde endå sova ut :)
Idag ska jag møta Emelie o gå o fika på Malabar, sen ska jag jobba extra i två timmar ikvæll...

Kommentarer
Postat av: Syster

Ooo jag vill åsså ha en onepiece vad kostade den?? Puss

2011-01-18 @ 16:32:02
Postat av: carin

onepiece är ni helt galna!

2011-02-08 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0