SD i Riksdagen är ett skämmt!

Jag skämms över Sverige! Att ha ett Nazistparti i riksdagen är pinsamt! Jag blir arg av att tänka på de o gör mej ledsen också. Hur kan Svenska medborgare rösta på ett sådant parti? Vidrigt!


Nu sitter jag o äter gröt o ägg. Lagar kaffe till mej o Vegard (en kille i kollektivet) och samtidigt sneglar på simpsons :)

Idag e jag ledig... Har inte fått speciellt många pass den här veckan. Rättare sagt bara ett än så länge. Skulle igentligen ha jobbat på fredag o hela helgen men jag åker ju hem på trorsdag. Skönt o kunna slappna av lite... Men vill ju jobba när jag endå är här! Annas hade jag ju lika gärna kunnat åkt hem i lördags! Men men. Får hoppas på att dom behöver mej så dom ringer in mej :)

Idag ska jag gå iväg o träna. Sen ska jag o Matilda planera våran London resa som blir av i November :) Som en liten födelsedags prisse till oss!
Ikväll ska jag träffa en kompis :) Han bor en halvtimma me buss utanför bergen. Han är det vackraste jag någonsin har sett, ett perfekt utseende och en perfekt personlighet. :) Så jag ser framemot kvällen!

Time to get redy!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0