Jobba jobba!

Det va inte en lugn start efter semestern. Denna vecka har jag jobbat varje dag + 3 dagar dubbelt. 1 av dom 3 dagarna är klara, nu är det bara idag och imorgon kvar... Jag sitter här o jämrar mig o vill att det ska va söndag nu! Men men, jag får bita ihop o tänka "thailand, tahiland, thailand". Bara 3,5 månad kvar innan jag är klar med Norge. Känns som att jag håller på att jobba av ett straff eller något, för kul är det inte! Jobba, äta, sova, jobba, äta, sova... Igår hann jag me att gå o träna i en timma. Sen gick jag o Matilda o handlade mat för veckan, fixade hemma (vilket ingen av oss hade haft tid me under hela veckan) Vek ren tvätt, tvättade upp smutsig tvätt. Så nu är det någolunda ordning i rummet iallafall. Tillskillnad från mitt övriga liv :)

Det är kul att va tillbaka på ett sätt, framförallt träffa alla kompisarna. Tror det kommer kännas tomt när vi lämnar Bergen. För det är en sorts sammanhållning här. Alla känner alla. eller åtminstånde vet man vem alla är. När jag va hemma i Sthlm så kännde jag mej så ensam, me tanke på att ingen viste vem jag va när jag tex gick över plattan. och jag visste inte vilka några av dom som gick för bi mej va heller... Kanske ska flytta till en mindre stad när jag kommer tillbaka till sverige? Har alltid gillat Skåne. Funderar att kanske börja plugga i det området :)

Nu ska jag gå iväg för 13 timmars arbete *SUCK*!! Som många frågar mej, hur orkar jag?! Bläää.. det gör jag inte!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Syster

Då vet du en syster som skulle bli glaaaaad 

Hoppas vi kan hinnas prata i helgen antingen på skype eller så ringer jag dig på mobilen, hörde om mammas prisse  ha det bäst älskade syster

2010-09-03 @ 11:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0