The best days of my life

Nu har jag fyllt 24. så.

Jag har klart funnit dom bästa vännerna man kan tänka sig! Ni är underbara, vi har så kul ihop! Jag älskar er <3
Utan mina fina vänner hade inte min födelsedag varit nåt. Vilket kalas dom bjöd på :)
Bilder finns att se på min facebook.

Sen har jag fått fjärilar i magen. Han gör mej glad och jag vill inget annat än att vara i hans närvaro <3
Vi har träffats varje dag sen i lördags. Vi lagar mat, kollar på film, skrattar, pratar, ibland förstår vi inte varandra, kollat på 2 av 3 sagan om ringen filmerna, kramas, sovit. Allt me han får mej att må bra :)
Ikväll ska vi laga tacos :) och kolla på sista delen av sagan om ringen. Längtar redan efter han...
(nu kommer mamma och mormor bli jätte jätte nyfikna vem det är, men jag avslöjar inte namet än. Det får bli en cliff hanger) :)

Älskar allt! Älskar livet, Bergen, Kompisarna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaaaaaaaaa det är klart man blir nyfiken!!!

Men mest av allt är jag så glad att den hemliga personen gör dig så glad och lycklig och ger fjärilar i magen:)

Kram/Mamma

2010-10-14 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0