Solen har skinit sen dagen vi träffades <3

Det har varit fint väder i en vecka nu. Det gör ju att man mår så mycket bättre :) Det är kallt ute, men solen skiner och värmer. Lycka!

Igår va jag ledig, jag tog det lugnt hela dagen, latade mej. På kvällen gjorde jag en överaknings middag som bestod av tacos! Sen kollade vi på sista delen av sagan om ringen. Jag va så trött under hela filmen, kämpade me att hålla ögonen öppna, så kanske dom 5 sista minuterna somnade jag som ett litet barn i hans armar <3

Jag är ledig idag me. Ganska tråkigt o va ledig när inga andra är de. Ska väl kanske ge mej ut på en tur. Hade ju kunnat dra iväg o tränat. men orkar inte... Ska ner på byn o se om någon annan är ledig eller har slutat jobba som vill hänga me mej.
vill gå Flöjen!

Matilda skulle varit ledig, men va tvungen o jobba extra endå. Vi som skulle till Killroy o boka våra resor... *pirrigt* Det är lite långt kvar nu... 2 månader.


Älska världen och hoppas på fred på jorden <3

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0