Snö i Bergen!

Redan igår började det snöa här i Bergen. Imorse när jag va på väg hem ös-snöade de (kan man säga så?) Kämpe kosli :) Känns endå som att de kom lite förtidigt? det e ju 2 månader kvar till julafton... Och hösten hann knapt komma innan vintern va här.
Men jag klagar inte, för jag har en som värmer mig om natten och pussar mej godmorgon på morgonen. Tanken på honom får mej att bli varm :)


Hur går allt där hemma i Sverige? Saknar ni mej? Eller har ni glömt vem jag är? Det är inte allt för många som hör av sig längre... :(


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag försöker ju ringa dig men Inge svar på Skype! Vill prata med dig ju!!! Ring mig på skype. Älskar dig!!!!

2010-10-21 @ 14:53:19
Postat av: Mammut

Jag saknar dig också på Skype! Vill också prata med dig. ÄLSKAR DIG!!!! - och tänker ofta, ofta på dig och undrar hur du har det i vinterlandet. Hör av dig snart. Pusselipusspuss.

2010-10-21 @ 16:47:40
Postat av: Emma

jag saknar dig min fina vän, massor!!!

jag längtar, längtar, längtar tills vi ses igen <3

härhemma är allt grått, höstigt och deprimerande...suck! vill göra nåt roligt, som allt roligt vi alltid hade i NY, saknar den tiden så mycket... men snart får vi se till att ses, för jag längtar efter dig!!! älskar dig!

2010-10-23 @ 10:55:08
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0