oki doki... jeppsi peppsi :)

Ännu en dag me SOL! Riktigt fint höstväder ute, löven börjar bli gula,röda och oranga. Vinden är kall men solen värmer.

Igår jobbade jag fyra timmar extra under natten på Deli. Det gick bra, inte lika mycket fulla människor som det är på lördagsnätterna.
Efter jag va klar gick jag hem till han och sov som en prinsessa :) Tyckte synd om honom när han va tyvungen att gå upp o jobba bara 4 timmar senare... Men jag låg kvar ända tills 12 :) Då gick jag till Galleriet, hälsade på Eve på Monki och lunchade me Frugan.

Idag jobbar jag 16-22. Sen ska det festas :) *LäNgTaR*

Saknar er alla där hemma. Hoppas allt är som vanligt och att inget kommer vara förändrat när jag kommer hem :) Älskar er!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0