Oj, jag hade ju vist en blogg!

Dåligt, jag vet... Usch! Men jag har varken orkat eller hunnit uppdatera bloggen. Det enda jag har gjort är att ha jobbat, sovit ätit och jobbat igen.

Idag är det min första lediga dag sen jag kom tillbaka från sthlm. Igår när jag kom hem va jag så slut att jag gick och la mej kl 21 och sov o sov o sov. Vaknade efter 15 timmar! Är det möjligt? har inte lämnat sängen än. Och min säng som är den mest osköna sängen i hela världen! har ont i ryggen...

Ikväll ska vi ut och fira min födelsedag! Det kommer bli jätte kul :) Hur kan de lixom bli tråkigt me alla mina underbara vänner jag har här? Längtar sååå tills i kväll :)

Det regnar ute, jag har helt klart ändrat uppfattning om regn nu... De ni tror är ösregn hemma i Sverige är bara lite dugg här och man behöver inte ens ett paraply.
Här är det ett vattenfall som kommer ner från himlen. Två steg o mina tygskor va genom blöta. Usch! Längtar sååå till värmen nu!

Nu ska jag banne mej sätta lite fart! Kan ju inte sitta här hela dagen!

oxox

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

hoppas du får en bra födelsedag gumman :)

2010-10-07 @ 07:03:07
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0