Lunchrast

... Sitter på Monki och har lunchrast.

Det ær kul att se att de blir fler och fler læsare på min blogg :) -Men ni kan væl børja kommentera lite?

Igår va jag o drack några øl på Bocca med gærngænget; Eve, Emelie, Disa, Lollo, Viktor, David och Alayan.
Oskar var våran privata servitør och gjorde ett mycket bra jobb ;) Han e såå flink. Høhø :)
Efter ølen gick jag hem till Ole och kollade på tv i nån timma, sen gick vi o la oss.

I førrgår va jag rastløs. Så vi bestæmde oss før att spela spel. Vi spelade nåt krigs-spel som jag va helt værdeløs på. Jag dog på engång hela tiden! Så tillslut bytte vi till ett slåss-spel och det spelet klassade jag ut Ole i ;) så han ville inte spela de længre... Så då spelade vi Yatzy. Jag tog ledingen på engång men blev utklassad mot slutet... Mysigt o spela spel nær regnet øser ner utanfør fønstret :)

I helgen va vi på Gallerifest. Det va super kul :) Matilda ble hypnotiserad av en kille uppe på scenen. Alla gick løs och det va en bra stæmning. Tills vi gick vidare till Feliz dær vissa påstår att dom blev drogade (?) Læskigt!!! Tur att jag høll mej ifrån drinkarna!

Nu ær min lunchrast slut och jag måste børja jobba igen. 2.5 timma kvar på jobb...
Ikvæll ska vi kanske gå Fløyen om de inte regnar, då ska vi nog gå på bio istællet! Koooos :)

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är en sååååå duktig flicka som håller dig ifrån drinkarna :) Fortsätt så! Puss & kram

2010-10-27 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0