Hallween idag och i morgon!

Nu är jag äntligen klar på jobbet! Usch va långtråkigt det har varit idag... Trodde jag skulle döööö av tristess ett tag. Men jag klarade det :) Nu är det bara en lika tråkigt dag i morgon oxå. Usch!

Ikväll ska vi klä ut oss :) det ska bli kul. Kan man bli för gammal för det? Nää...
Först tänkte jag va Zombie, men när jag fick höra att alla mina vänner skulle va fina o utklädda till prinsessor, Power-puff-pinglorna, Sjörövar-tjejer mm ville jag inte va läskig längre. Så jag har bestämt mej att vara skol-flicka :) Har nästan allt jag behöver hemma, det enda jag behöver är en kjol och en vit skjort :) Det blir nog super bra!

Det känns konstigt att man kan hinna sakna nån på bara några dagar. Nån som man bara har kännt i 21 dagar... 

Puss o Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0