29 oktober...

Så va hemresan bokad... 20de december bær de av hem till Sverige och Stockholm. Då ær jag hemma och firar julafton och træffar næra och kæra i en hel vecka! Sen åker jag tillbaka igen den 27 december och firar nyår hær i Bergen. Jobbar lite i mellandagarna på Monki och sen åker jag och Matilda någon gång i Januari...

Vi har inte bokat nåt æn! Vet inte riktigt varfør vi inte har tagit tag i det? Kænns lite som att vi bara skjuter fram det... Vi måste iallafall børja ta våra vaccinationer i November.

I natt ska jag sova hemma før sørsta gången på 3 veckor! Det kommer kænnas ensamt och tomt att inte ha nån som kramar om mej hela natten :(
Igår åt vi super god middag! Lax i ugnen, kokt potatis, stekta morøtter + sparris och avocado! Muuums! Det va de godaste jag har ætit på længe :) Sen såg vi batman 2,  the dark knight. Trodde inte Batman filmerna skulle vara nåt att se så jag har alltid struntat i o se dom. Men jag blev øvertalad om att dom va bra så jag gav dom en chans. Och dom va faktist læskigt bra :) længtar tills 3an kommer :)
Nu måste jag gøra mej i ordning o ge mej ut i de æckliga regn vædret... usch, vill hellre bara ligga hær på soffan! Men ska traska ivæg till gymmet innan jag børjar jobba kl 16...
Jusdet fick nycken till lægenheten, så de blir fest hær i helgen ;) haha P-F!!  ;) Come on over!





Kommentarer
Postat av: mamma

Du ska få såååå många julkramar av mig ........... mys - längtar.

2010-10-29 @ 16:06:36
Postat av: emelie den bästa

p-f? pojkväns-fritt? är ni ihop nu? mohaha. ring mig. puss

2010-10-29 @ 17:40:59
Postat av: emilie

Emelie! P-F kan stå för sååå mycket annat. Party-Fest, Play-Ferie, Pang-Flanell,Pirr-fnirr... You name it, inget som aaaaalls behöver antyda att de är de du påstår att de är :P Puss! Ringer nu!



Mamma- Jag längtar så efter dej me! I jul ska det mysas!! ÅÅH de va så läääänge sen <3 Älskar dej!

2010-10-29 @ 23:03:56
URL: http://ecavalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0