Sova?

Kanske jag borde gå o lægga mej... Varfør ær jag inte trøtt?
I kvæll har jag jobbar på Deli. Det ær det mest tråkigaste jobb jag någonsin har haft. Så osocialt. Jobbar sjælv i 8 timmar... I dag børjade jag prata me mej sjælv. Haha :) Jag frågade mej sjælv om jag skulle kanske ta o gøra rent kaffemaskinen eller om jag istællet skulle ta kakeskåpet først... (?) Jag tror jag har blivit galen. Det e skønt att dagarna ær ræknade och att de bara ær 3 gånger kvar! YES!!
Ole har redan somnat, han ær sjuk... Stackarn :( Han har feber och ont i halsen. Tror att jag har smittat honom...
Mysigt o ha han som sussar brevid mej :) Snart ska jag också krypa ner brevid honom och gå in i drømmarnas værld.
Kollade igenom gammla blider från NY. Gud va jag saknar fantastic four! Va kul vi hade! Va tiden endå gick oerhørt fort!! Nu e alla fyra hemma igen... Ingen som bevakar New York før mej :(
Love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0