Solen skiner och det ær onsdag

God morgon!
Idag gick jag upp nær Ole gick till jobbet. alltså kl 9 :) Jag ska strax gå och træna!
Tænkte børja leva lite nyttigare nu. Den senaste månaden har det inte precis blivit speciellt myckert myttig mat. Men goood :)
Så idag børjade jag dagen me havregrynsgrøt och en knæcke-macka!
^
Snart blir de gymmet sen ska jag gå och sola solarium. Kænner att jag behøver lite færg o lite D-vitamin.
Sen blir de hem o duscha, fixa håret, naglarna och vælja ut klæder før ikvæll ska vi ut och fira två kompisar till Ole som fyller år idag. Nær Matilda har slutat ska vi gå till banken och øverføra pengar till våra svenska kort så vi sen kan boka våran resa! LæNgTaR!
^
Idag får jag æntligen tillbaka min mobiltelefon! och min jacka... Kænns som jag har varit utan dom i en evighet :( Ingen kan få tag i mej, och jag fryser super mycket så fort jag ska gå ut eftersom jag bara har en skinjacka o de e ca 3 graderute. Usch!
^
Nej nu ska jag børja dagen :)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0