Så va det måndag igen...

Galet va dagarna springer førbi! Så va de en ny vecka utan att jag ens hann blinka... Iveckan som kommer ska jag jobba varjedag føruton søndag :) Super bra att jag har fått så många pass. Mycket tack vara Hege och Janie. Tusen tack! :)
^
I fredags tog vi dat bara lugnt. Vi åt god mat och kollade på film o kosade oss massor.
På lørdagen jobbade jag en stund (8.30-15)
Sen gick jag hem till Ole o slappnade av innan jag begav mig till førfesten hos Liz. Efter några drinkar gick vi till Jacob aal och åt super gott och drack goda drinkar. En super duper lyckad kvæll och alla hade kæmpe kosligt! vid halv 1 kunde vi inte sitta still længre så våra dans-ben dansade vidare till Metro. Dær møtte jag upp Matilda, Cecilia och Runa. Nær stællet næstan stængde møtte jag upp Ole och vi + några till gick på efterfest. Men vænde næstan i dørren och gick hem istællet.
^
Igår tænkte vi gå på bio och se harry potter, men allt va slutsålt! Så vi gick ut på en tur istællet :) Åt kebab o efter ett tag blev de kallt så vi gick hem igen. Jag kollade på Desperate Houswifes medans Ole spelade tvspel :) Senare under kvællen lagade vi super god middag! Biff, majskolvar, potatisklyftor, sparris, sallad, stekta champinjoner, vitløksklyftor och kantarellsås! Jag dog va gott det va :) Ole ær en riktig mæster-kok <3
^
Snart ska jag ivæg o jobba... Tråkigt nær Ole slutar 14 o jag børjar 16... Men jag e klar kl 21.15 så det ær inte så faligt :)
^
Sanart e det jul! 5 veckor kvar till julafton... Ær inte de galet?! Længtar så att få træffa min familj och mina vænner! Jag saknar er så otroligt mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0