Morgon trøtt...

Idag gick jag upp nær Ole gick till jobbet... Han gjorde mej pigg så jag inte kunde somnaom efter han hade gått. Va nog lika bra defør jag har myst i soffan framfør tvn med tæcket omlindat runt mig och ostmackor och oboy till frukost :)
Idag e det kallt ute. Det måste va de, før de e iskallt inne.
Idag jobbar jag 11.30-19 så snart måste jag børja gøra mej iordning.... Men jag vill hellst bara stanna hær under tæcket hela dagen! Men de e Jag o Eve på jobbet så tiden kommer gå fort før vi har alltid kul tillsammans :)
Jag køpte ett par supersnygga skor hær om dagen. Svarta støvlar kan man sæga. Jag behøvde verkligen ett par høst/vinterskor. Tygskorna ær ingen hit i regnovædret!
Så fort min jobbiga førkylning har slæppt ska jag piska mej sjælv till gymmet! Kænner mej blek, fet och slø. Måste ændras på! Jag vill ju inte va super fet nær vi væl åker på våran resa :)
Ihelgen vet jag inte riktigt æn vad som hænder. Ikvæll blir det nog lugnt eftersom jag jobbar imorgon 11-17. Sen ska jag nog hem till en jobbarkompis som fyllde år i tisdags. Men inget e bestæmt æn, så vi får se vad som hænder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0