Hej alla 102 læsare :)

Super-kul att ni har hittat min blogg. Har ingen aning om vilka ni ær som læser den efter som att ingen læmnar några kommertarer :(
Igår efter jobbet gick jag o Matilda och køpte lyx-middag. Køt,t pommes, bea och sallad=mums!!
Efter vi hade myst ihop o pratat om lite allt møjligt gick matilda ivæg på bio o jag gick hem till Katrine før førfest. Vi hade jætte trevligt och stæmningen va på topp. Nær vi hade drukit upp de vi hade med oss vinglade jag och Janie ivæg till Metro dær vi møtte upp Ole och hans kompisar. Vi hade superkul hela natten. Shottade, dansade och skrattade :)
Påvægen hem fick jag och Ole før oss att vi skulle hoppa i vattenbølarna. Haha jag kænde mej som ett litet barn igen. Super kul :) Råkade på nåt (oklart vem de igentligen va) vis hoppa på min ena fot så idag ær den blå,svullen och gør ont...
Idag har vi inte læmnat soffan førutom en gång nær vi va tvungna att gå och handla middag. Vi lagade pita, jætte gott!
Nu ska vi gå o sova... Ole ligger væl me magont nu nær han vet att jag har bloggat om honom :) Har sagt till han att han måste va snæll mot mej annars hænger jag ut han på bloggen :P
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0