Dödstrött i fötterna!

Kom precis hem från jobbet... Jag har stått upp i 8 timmar. Dumt av mej att inte sitta ner när jag hade lucnch :S Men hade trevligt på Malabar med Disa o David :)

Igår va jag ledig, först städade Ole's lägenhet :) Sen slappade vi lite i soffan, men tröttnade ganska fort så jag gick hem till Matilda och vi gick ut på byn en runda och kollade lite i affärer. Sen gick vi och drack te på Bocca. Efter det gick Matilda hem och jag mötte upp Eve, Oskar och Viktor och gick hem till dom och åt taccos :)
Super mysigt me tända ljus och rödvin :)




Har fortfarande inte blivit av med förkylningen. Den har verkligen satt sig fast i mina lungor... Hostar och snörvliar fortfarande :(

Imorgon ska vi gå på standup på Rick's, Magnus Betner kommer till Bergen och ska få oss att skartta :) Ser fram emot det super mycket!

Ikväll är det VIPkväll på monki och Weekday. Jag har hängt av lite kläder som jag tycker va fina :) Hoppas bara att jag har fått min lön. Annars blir det cheept.

Nu ska jag in i duschen o vrida värmen på MAX! Matilda hade stängt av elementet så de e -1 grad i vårat rum *burr*


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej syster! Det låter som om du har de jätte kul juh! :-) kul o se Magnus på stand up, han e skit bra, har sett honom live! Med oss är det bra! Ta hand om dig! Älskar dig

2010-11-10 @ 10:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0