Døds-førkyld

Host host, snørvel, nys, host host.
Jag ær føøøøørkyyyyld!! Kænde att det va på væg redan i førrgår. Då børjade jag få ont i bihålorna och kænde mej hængig.

Vi har haft vareteling i måndags och tisdags. Jag och en till från Monki satt i måndags på vårat stora lager i 10.5 timma och ræknade klæder!
Igår jobbade jag 11.30-23.30. Førsta 8 timmarna jobbade jag som sæljare och dom restrerande timmarna ræknade jag klæder. Efter jag va klar igår var jag helt slut i både kroppen och knoppen...

Idag ær jag ledig :) Ska utføra massa ærenden, så jag kan inte bara ligga i sængen hela dan o slappa.
Måste till banken, Deli och køpa mej ett par nya høst/vinter skor :D

Sa upp mej i søndags från Deli! Det va på tiden! Kændes som en sten lættade från mitt hjærta. Inte en dag førtidigt, men flera månader førsent ;)


Det ær storm ute, regnar, haglar och blåser! Ett bilalarm gick nyss pga vædret!! Galet! Væntar nog lite innan jag ger mej ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0