Veckan som gick...

Nu har mamma och pappa varit här på besök i Bergen :) Vi hade jätte mysigt med många trevliga utflyckter och mycket god mat! Jag saknar dom redan, but life goes on...

Annars denna vecka har jag jobbat, obviously. I onsdags va jag o Matilda ute och dansade lite på ett uteställe som heter Metro. I fredas va vi o myste på en uteservering i det varma vårvädret sen blev det film hos en kompis som bor på hotell, så jag stannade över och fick hotellfrukost dagen efter :)

Igår var det sommar i Bergen! Det var runt 20 grader och alla var ute och njöt av det fina vädret. Matilda jobbade så jag mötte upp några jobbarkompisar och gick o åt glass. Sen jobbade jag 15-23 och efter det gick jag och Matilda hem till en jobbakompis och var barnvakt åt hans 3 barn. Men dom sov allaredan så jag o Matilda kollade på en film sen däckade vi i soffan och sov som små prinsessor tills Micke (jobbakompisen) och hans tjej kom hem kl 4. Då gick vi hem i regnet och sov till kl 12 :)

Idag regnar de ute. Det som va så fint igår, o sen när man inte börjar förrens 22 i kväll ska de ju såklart vara skitväder... Men jag o Matilda ska snart ge oss ut på en tur endå... Jag ska klä på mig mina regnkläder och dra på mej mina gummistövlar :) Jobbar natt i natt... Det är en stor fest-dag här i Bergen inatt, natten före 17-maj. Hade ju gärna varit ute o firat som alla andra ska, men plikten kallar...!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja visst hade vi mysigt?? Varför går tiden så fort när man har roligt?? Det var jättekul att hälsa på dig i staden bakom alla fjälltoppar och se hur trevligt du verkar ha det ändå fast du jobbar och sliter nästan jämt - du är sååååå duktigt!!!



Älskar och saknar dig/Mamma

2010-05-17 @ 16:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0