Måndag

Förra veckan bara sprang iväg och nu är det redan måndag?! Jobbade varje dag förra veckan och kommer göra de den här veckan också :) Eller idag är jag ledig, fast ska på en säkerhets kurs mella 16-19. Sen jobbar jag tisdag-söndag. Det är kul och det går bra på Deli. Har underbart roliga och super snälla jobbakompisar så tiden på jobbet är bara rolig och jag ser de inte som att jag jobbar (fast igentligen gör jag ju det).

I fredags jobbade jag natt. Det va fullt ös hela kvällen, Massa fulla och odrägliga ungdommar som firade valborg och vinglade in vid 2.30 tiden för att äta. Allt gick bra förutom en incedent, en kille som handlade av mig blev lite för "på". Så min chef Adel kom in och sa till honom att inte vara höfflig. Men han slutade inte utan började veva mot Adel så Micke fick komma till unsättning och slänga ut honom... Jag blev lite rädd och skakis men de va bara att bita ihop och le och vara tervlig mot kunden efter, som att hela butiken var proppad så kunde jag inte gå undan o återhämta mej. Men de gick bra :) Jag kan verkligen känna mej trygg me dom jag jobbar me. Båda Mickarna är stora killar som hänger på gymmet varjedag, rakade och tatuerade över allt. Dom ser inte så snälla ut, men det är dom verkligen.

Nu ska jag gå och handla en mascara, hårfärgingsmedel och långa linnen. Jag får 25% på HM också för att jag jobbar på Monki :) Nice!

Det är super fint väder, varmt och soligt :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0