Grattis Mamma på morsdag!

igår jobbade jag (som vanligt) och han inte göra ett blogginlägg still världens bästa mamma, mammut, mor, Karin!
Jag älskar dej av hela mitt hjärta, du är den bästa mamman man kan tänka sej! Utan dig skulle jag inte funnits i dag, jag skulle heller inte ha blivit den jag är om du inte hade varit med mig hela livet och visat mej dom rätta stigarna. Jag är så tacksam att veta att jag alltid kan prata me dej och att du alltid vill lyssna och ge mej bra råd :) Jag saknar dej varje dag och längtar jämt tills vi ses igen <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, jag älskar dig också av hela mitt hjärta! Och jag är så glad att du är den du är - så söt, snäll, trevlig, glad och modig.

Pusselipusspuss/

Mamma

2010-06-04 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0