Äta, jobba, sova, dö...Jag går och fiskar. Tar en tyst minut å går ut, ut och fiskar!

Idag gick jag en rask promenad upp på Flöjen! Det tog 40 min upp och 20 min ner... Phusst va jobbigt de va! Men nu jädrans är jag igång! Inga kolhydrater utan bara grönsaker och protein tills jag är nöjd med mig själv :) Känns könnt att äntligen fått ut tummen ur *piip* hehe :)

Nu ska jag iväg o jobba igen. 15-23. Imorgon slutar jag tidigt, hoppas på lika fint väder som idag, sol och varmt :) Jag Matilda o Negisa har planerat en utgång. Men innan dess ska jag å Frugan gå till Fredtex och köpa en byrå som vi ska försöka släpa hem :S vi får väl se hur det går haha :)

Nu måste jag gå. Jag saknar er alla där hemma <3

Speciellt grattis till Morfar som fyllde år igår! Jag tänkte på dej hela dagen och jag längtar tills vi ses :) Massa pussar till VÄRLDENS BÄSTA MORFAR <3



Gulligaste Mormor, bästa mamma och finaste morfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0