-They say jump, I say; How high?!

Oj oj, nu har jag inte bloggat på en vecka. Sorry alla mina fans ;)

Kanske inte finns så jätte mycket att blogga om just nu, mer än att jag vaknar, jobbar och går å lägger mej, typ.
Fast jag tycker de e så tråkigt så jag pressar min trötthet åt sidan och umgås så myckat jag kan med mina underbara vänner :)

Just ju sitter jag i skinnsoffan och kollar på våran nya 35" teve i kollektivet. Alla andra är i sina rum och jag o Matilda har verkligen visat vem de är som bestämmer över tvn så inga andra vågar ta sig ut  :)

Jag trivs här i Bergen. När man kommer bort från Sverge så blir det att man blir kompisar med alla som kommer från Sverige. För vi är Svenskar och Svenskar håller ihop :)
Om man möter någon som pratar svenska låter oftast konversationen så här: -"Hej, vart i Sverige är du i från?"  "ahaa, vad gör du här?" -"jobba, som alla andra svenskar, hehe"

I helgen va vi på en fest i en sjuk villa som låg akkurat vid vattnet. Man kunde hoppa i från en dörr i sovrummet rätt ner i vattnet. Galet! Jag va rädd när jag skulle kolla ut, att jag skulle rammla i  :) Så jag höll mej långt borta från dörren och kännde mej trygg i gott sällskap i vardagsrummet.

Imorgon ska jag TRÄNA! Jag orkar inte med o se mej själv i spegeln längre, usch, tvi och bläää! Jag och en killkompis ska gå på gymmet där alla mina vänner tränar. 300:-/månan... Förr tänkte jag att de va "onödiga penagar" Men nu känner jag bara att de är väldigt väldigt relevant att komma igång. 1 juni är här om mindre än en vecka!!!! Skulle inte sätta på mej bikinin om jag så fick 1000:-... eller jo kanske. men då skulle jag gå i där vassen växer så ingen skulle kunna se min blekfeta svål :)


Jag och Matilda innan utgång i Lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0