Veckan som gått

Förra veckan spenderade jag ju som sagt i Götet... - ingen kommentar, tack. ;)

Helgen spenderades med mina söta, underbara och bästa barndomskompisar. Vi har känt varandra ända sen vi gick på dagis. Super mysigt och kul hade vi och måste definitivt göras om :)

Söndagen blev lugn med tv-mys med Tussen.
Senare på kvällen gick jag hem till en av våra grannar för att presentera mig för en söt liten 10 månaders labrador som jag ska vara hundvakt åt dom två veckorna nu innan jag åker till Norge :) I brist på både pengar och hundmys :) Passar mej perfekt!
Fast i dag när de va snöblandat-regn /storm kände jag mej inte lika motiverad att gå en långpromenad. Men när jag väl hade blivit blöt om fötterna o mascaran redan låg som en tjock svart mask under ögonen så va det faktiskt ganska trevligt. Det var iallafall en skön känsla när jag väl kom in i värmen igen :)

För övrigt har jag hjälpt mamma idag, hon är nämligen dödsförkyld. Jag har hjälpt till att; dammsuga, tvätta, handla, laga mat och gjort i ordning efter maten :)

Imorgon ska jag och Nicklas åka och lämna in min dator på Media Market. Det ska bli skönt att få de gjort! Hoppas att den går att laga... Dumma dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0