Mätt på mackaroner

I morse va jag ju som sagt på en arbetsintervjuv. Jag tyckte de gick väldigt bra, tjejen som intervjuade mej sa att hon såg mycket possitivt på mig och skulle ge besked i morgon. Jag hoppas jag får jobbet... Det va ett jobb där jag och en kollega skulle stå med en banner med företaget vi jobbar åt's logga på, ett 'barbord' med viktiga pappet och viktig information på. Sen ska vi locka nya människor att börja premunera på vad det nu företaget vi jobbar åt, jobbar med. Kanske känns lite invecklat men jag tyckte de lät som ett helt okej jobb och lönen var inte helt fel den heller ;)

Efter mötet gick jag hem till Frugan (Matilda). Vi åt frukost och kollade på nya lägenheter, efter de gick vi ut och handlade lite mat och köpte ett påladdningskort till Frugans telefon och ringde/messade till olika lägenheter i området.
Sen lagade vi lite lunch (fiskpinnar, potatismos, gulrot (morot) och en hemmalagad sås) Mycket gott!
Efter de va det dax för Matilda att gå iväg och jobba. Så jag följde henne till jobbet. Sen har jag bara suttit framför datorn och kollat på serier, facebook, MSN och skype. Nu väntar jag på att Frugan ska komma hem o hålla mej sällskap. Det regnar o är pissväder... Har precis ätit euroshopper´s mackaroner med euroshoppers kertchup. Inte så intressant men mättande :)

Jag håller er uppdaterade om jag får jobbet eller inte. Håll tummarna för mej ;)



Kommentarer
Postat av: syster

jag håller alla tummarna!!! hoppas du har de bra i Norge, thea caroline tiger o jack hälsar! 10000 pussar!!!

2010-03-16 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0