Till minnet av Råbåt 2,3 och 4... Jag saknar er :'(

Hej mina råbåtar!
Jag saknar er så jag håller på att dö... :( Snart får jag pussa o krama råbåt nr 4 *ÄnTlIgEn*
Jag läser era bloggar varje dag. Vet jag e as dålig på att kommentera, men har inte speciellt dåligt samvete eftersom ni inte heller gör det överdrivet ofta (och "ofta" rimmar på "kofta" ) *HoHo*

Våran dåliga humor finns inte i Sverige, alla mina kompisar kollade "väl" på mej när jag sa något av våra sjukt roliga internskämt.
Som ni vet vann jag ju "fettracet" vilket var kanon. Men efter jag har kommit hem sitter jag hemma och frossar i mej allt gott och onyttigt som jag inte har kunnat äta i USA. Så alla hemska kilon jag lyckades gå ner, har kommit smygandes tillbaka på bara 1.5 månad! Galet.
Här om veckan upplevde jag min hemskaste mardröm. -Jag gick igenom Haninge Centrum och ALLA töntarna satt där och vinkade!!! Jag ville springa, men kunde inte. Dock inte för att jag var lam i benen utan för att jag är väl den trevligaste och låtsades att jag var precis lika glad att se dom som dom var att se mej (?) NOT!

Sen har jag gjort nästa allt jag lovade mej själv att aldrig igen göra efter mitt år i New York. Som att träffa vissa människor, gå till Oleary´s, göra vissa saker, bli bättre på andra saker, inte ta nån skit osv osv ;)

Nu när jag tänker tillbaka på året som gick känns allt som en dröm. Självklart kommer jag bara ihåg dom roliga stunderna.

Såååå summan av kardemumman är; Ta vara på varenda minut! Låt inget gå till spillo och skit i gymmet för ni blir ändå bara feta igen när ni kommer hem :D


Jag längtar och saknar er JÄTTE mycket!!!


Kommentarer
Postat av: Råbåt nr 2

Men världens bästa Emilie! Vi saknar ihjäl oss efter dig!!! <3

Hahaha vilket klockrent inlägg :D

Fy tusan va roligt att du å Evy får träffas snart!!! Hon har så mycket sjuka saker att berätta för dej när hon kommer hem, sånt som inte platsar på någon blogg i världen... hahaha!

Jag har ju inte vart på gymmet sen i början av december xD ska snart gå dit, men enbart för att säga upp mitt medlemsskap!!! :P

Men ett halvår kvar härborta nu, sen får vi ses i Svea Rike istället! Kommer ju aldrig bli lika guld som Fantastic Four hade det i NY men ändå :)

Saknar dej min fina vän o tänker på dej massor!!

Puss puss å kram <3



2010-03-03 @ 19:52:26
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Råbåt nr 3

älskade fina du!

va glad jag blir, så himla fint! jag saknar dig jätte mkt, ska bli så kul å ses igen!

gymmet är redan uppsagt ;) kände väl att jag slösade mer pengar än träna där =P

internskämten är ingen idé att försöka återupplevas eller förklaras. den sjuka humorn stannar nog föralltid mellan oss. blir ju bara dumförklarade av alla andra ;)

SAKNAR dig massor, längtar tills vi ses igen!

love you, råbåt nr 1 <3 PUSS

2010-03-03 @ 20:24:33
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: Evylyn råbåt4

<3 <3 <3



Hahahha en annan har inga planer på att säga upp gymkortet.. Jag förnekar fortfarande det faktum att jag betalar för någonting jag ALDRIG använder!!



Vi pratar ofta om dig, att vi saknar dig och att du skulle ha garvat så jävla högt till vissa saker! Ja du förstår inte hur mycket sjukt som har hänt, hahahahh ujujuj du kommer dö när du får höra!



Du skriver så fint om oss och du ska veta att det är ett tomt hål efter dig! <3



R2, R3 och R4 saknar dig, löööve och STEL KRAM! Kerlek!!

2010-03-04 @ 01:27:33
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Va tråkigt att höra att du verkar misstrivas att vara hemma igen, hoppas du får det bättre i Norge.

Förlåt för att jag drog med dig till olearys visste inte att du verkligen inte ville gå dit.

2010-03-04 @ 07:02:29
URL: http://tessitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0