Mot Österåker och Örebro!

Snart ska jag ge mej av mot landet. Till min älskade mormor och morfar :) Jag har saknat dom jätte jätte mycket så de ska verkligen bli roligt att äntligen få träffa dom efter ca 1.5 år! Min morbror kommer också att vara där vilket bara gör allt ännu roligare :) *längtar*

Sen i morgon kommer Matilda och plockar upp mig hos mormor & morfar. Då ska jag vidare mot Örebro för att möta upp råbåt nr 4 (Evylyn)! Gud så kul de ska bli! Jag och dom bästa Örebroarna som finn ska inta Örebros nattliv med en storm!

Nu måste jag sätta på mig ytterkläderna och bege mej mot stan för att möta upp mamma och morbror på t-centralen och där efter ta tåget mot Vingåker! :D

Ha en trevlig helg, för de ska iallafall jag ha ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0