Jag kommer inte på nån bra rubrik

Nu är jag startklar för att alldeles strax pinna iväg till jobbet. Jag och Matilda har inte träffats sen i tisdags (om man inte räknar me sömnen) Vi har jobbat så pass olika tider så vi har typ bytt av varandra här hemma...

Idag jobbar jag 15-23. Och sen är jag ledig fram till söndag, då jag också ska jobba 15-23. Jag har verkligen påpekat att jag kan jobba jämt och mycket :)

Annars rullar tiden. Det har regnat varendra dag sen jag kom till Bergen *suck* Men på något sätt känns det inte så farligt som att vi är här för att jobba, och då är de ju bara bra om de regnar så man inte vill vara ute i det fina vädret ;) Smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0