Jag kommer ihåg vad jag gjorde förra året

Igår var det St patricks day i USA. Jag kommer ihåg vad jag gjorde förra året. Då stod jag mitt på Manhattan och såg den stora paraden, senare på kvällen gick jag och Lilly ut och jag blev förvånad över att poliser, brandmän och ambulansmän i uniformer var fulla och dansade omkring på gatorna. Jag kommer också ihåg att de va varmt, jag va glad och jag hade jätte kul :) Härligt med gammla minnen.

Idag är de lika grått å regningt ute som de va igår. Jag o frugan tog en morgon promenad innan frukosetn. Sen följde jag me henne till jobbet och sen hem igen. Det är tråkigt att tiden går så sagta o att de ska regna ute, annars hade jag ju iallafall gå ut på en långpromenad. Vi får se, jag kanske lånar Matildas joggingskor o går ut å springer ett tag?

Nu lagar jag dom sista fiskpinnarna och dom sista mackaronerna... Va allt går åt fort (?). Vi har bestämmt oss för att inte handla något mer den här veckan, så vi får leva på potatismos och morötter :) Jag tycker endå att de går bra att leva billigt, maten är endå god tycker jag. Tur att man inte är så petig och kan äta vad som hellst :)
På kvällarna kollar jag o Matilda på 'halv 8 hos mej' och då drömmer vi oss bort och önskar vi va där och kunde äta allt de goda som dom lagar... Lite självplågeri kan man ju tycka...

Kommentarer
Postat av: loo

hoppas du såg halv8 hos mig idag... nästa gång vi ses blir de lätt spagetti-paj-efterrätt-gele-cheescake-sockerkaka-äckel-grej, love u <3

2010-03-18 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0