Jag bara jobbar o jobbar

Snart ska jag iväg igen och jobba. Det är kul att ha kommit igång och nu kan jag allt :) Man jobbar ensam på kvällarna och från början tänkte jag att de skulle vara lite läskigt, men nu tycker jag det bara är skönt. Jag kan göra allt i min tackt, det är ingen som säger hur jag ska göra det eller när. Jag kan vissla högt (när inte nån kund är inne i affären ) och snål-läsa tidningarna när jag är klar med allt som behövs göras.

Igår va jag på en ny arbetsintervju. Också den gick mycket bra :) Det är liknade jobb som 7-eleven. Narvesen heter de = Pressbyrån på Svenska. Jag tjänar 10:- mer i timman och får 50% ob efter kl 9 och 100% ob på söndagar. Så det är med andra ord mycket bättre betalt än 7-eleven. Men jag har inte sagt upp mej där än, jag ska (såklart) försöka få så mycket jobb på Narvesen som jag bara kan få och sen jobba upp dom extra timmarna på 7-eleven, hade jag tänkt. Kanske kommer bli sjukt mycket jobb, men de e jag berädd på!



VS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0