Jaa, va ska man säga...Norrmän..?

Jag har som sagt sökt ett flertal jobb här i Bergen. Och ibland undrar man hur seriösa vissa företag är när dom skriver tillbaka på Facebook;


"hei du;) du har sendt en søknad på jobb til min butikk, desverre må jeg ha noen med en gang og siden du inte kommer til Bergen før 15mars så er jobben desverre tatt:)

Men en ting synes vil jeg at du skal vite: Jeg synes du er kjempe pen:) eller for å si det som dere svensker:
Du er jette snygg:)

sorry hvis du har en kjæreste, men jag synes du var så snygg at jeg ville sende denne meldingen... hvis du synes denne meldingen er elak eller noe så mener jag virkelig inte det:) ville bare si hei til deg:)

Puss och Kram _ _ _ _ :)"

----

"hei. du spurte om jobb på jack&jones idag. vi har for øyeblikket inget ledig dessverre..
jeg synes uansett at du var veldig sjarmerende:) om du tør, inviterer jeg deg på en lunch og sightsing i Bergen ;) / _ _ _"



Jag vet inte va jag ska tycka... Kanske va lika bra att jobben var upptagna...?

Haha Norrmän! *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0