Då har jag kommit till Bergen :)

Resan gick jætte bra och lægenheten ær super mysig. Gammeldags med valv och strukturvæggar. Området påminner vældigt mycket om gammlastan och det ær jætte mysiga hus på uppe på bergen me knaggliga trappor. Våran lægehet ligger på en højd med mysig uteplats och utsikt mot vattnet :) (bilder kommer senare)

Imorgon ska jag på min førsta arbetsintervju på ett føretag som heter Face2Face. Det ær nåt slags førsælnings-jobb tror jag.
Jag passade på att fråga om dom søkte personal på Norges 'pressbyrån' och det gjorde dom :) Så nu ska jag skriva ut mina cv:n och læmmna in dom.

Jag ær lite hungrig. åt bara en chokladkaka till frukost och sen dess har jag inte ætit nått...
Matilda ska jobba øver så hon kommer inte hem førrens 10. Internet funkar inte æn i lægenheten, så nu ær jag på bibloteket och lånar deras internet. Vi har heller inte någon tv, så jag vet inte vad jag ska sysselsætta mej med ikvæll. Får nog stæda så tiden går fortare...

Det kænns bra att vara hær och att allt rullar på bra. Vi har varmt och fint vårvæder. Varmt kanske va att ta i men solen værmer på bra iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0