Varför alltid ska jag jobba när de e fint väder?

Idag trodde jag ju att det skulle bli fint och härligt väder... Men när jag vaknade och kollade ut genom fönstret är himlen täckt med moln! Kollade upp vädret på datorn och så jag de va 75% risk för regn! FAN! :'( Det blir nog ingen soling på udden som jag hade drömt att kunna göra...
Ska äta lite torr havregryns gröt, ducha sen ska jag väl damsugaa istället för att gå o sola *suck* På fredag ska det bli jätte fint väder, med stor sol och 18 grader. Men då ska ju så klar jag jobba! Inte bara ett pass, utan 3! Morr!! Känns bättre o jobba när de regnar, för då har man ju endå inget annat att göra...
Som att de regnar 325 dagar om året är i Bergen så har jag ju iaf valt rätt stad att jobba i om jag nu vill jobba varje gång det regnar ;)

Såg förövrigt att Sthlm har 23 grade o strålande sol! *Avis*

Asien, Africa, Australien..! Fokus!!!  *LäNgTaR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0