Saknar

Tuss, Tessan, Melvin, Sofia, Jonathan, Emmeie, Emma, Evylyn, Jessica, Sam, Nicklas, Murre, Jonas, Jocke, Helena, Satu, Mamma, Pappa, Malin, Caroline, Mormor, Morfar, Farmor, Farfar, Faster, Olle, Hugo, Morbror, Farbror...

Jag gör inte så mycket som är kul att blogga om, jobbar mycket, solar i parken med vänner när solen väl kollar fram. Går ut på lördagar även fast jag jobbar söndagar,blir trött på jobbet.

Jag har träffat en speciell person ett tag nu som gör mej glad. Vi har kul ihop :)

På Midsommar ska jag vara me två av mina jobbakompisar från Deli. Om de blir fint väder ska vi spela kubb och grilla i Nordnäs-parken :) Sen ska vi nubba och äta sill hemma hos Sussi o Micke o sen blir de vidare ut :) (Matilda kommer senare för hon måste joobba till 10 :(  )
Låter som en jätte mysig Midsommar och jag längtar tills imorgon :)

Idag ska jag o matilda gå och handla tandkräm, bommullsrondeller och Viiiin.
Jobbar 15-23.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag saknar dig också - alltid - vill pussa och krama dig nu!!! Älskar dig!

/Mamma

2010-06-27 @ 19:12:20
Postat av: Samaa!!!

SAKNAR Dej oxå sötiis!

2010-06-28 @ 17:24:08
Postat av: Evylyn

OCH JAG SAKNAR DIG!!!!

2010-07-03 @ 17:17:09
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Saknar dig pärlan!!! Saknar din glädje, ditt skratt och positiva energi härborta!!!

Du är så grym som jobbar och står i, ska sluta klaga på värmen jag också när jag läser om vädret ni får stå ut med...!

Tänker på dig så ofta, du är otroligt saknad, hoppas du förstår det!

ÄLskar dig gumman, sköt om dig! PUSS

2010-07-22 @ 13:46:59
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Sandra



Måste erkänna att det kändes tungt att inte se sitt nammn på listan över saknade, men men hade ju inte direkt höga förhoppningar!



Jag mår iaf bra, gifter mig 28/8 och jag o Stefan får en liten bebis i december, vi har köpt en 3:a i ett hus som ska byggas bredvid våra föräldrar nere vid vattnet. Jag tror jag håller på o bli vuxen, hjälp tänker jag när jag sitter här med min putande mage =)va ju igår vi sprang på stan om nätterna och spontan åkte till Gävle!?



Jag saknar iaf dig o du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!



Alltid Sandra

2010-07-31 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0