Jag..? hora?

Igår var det fredag och vi bestämde oss för att vara bara hemma och ladda upp batterierna inför lördagens bravader istället för att gå ut. Jag va väldigt skeptisk i början men de blir ju inte roligare än vad man gör de till. Så jag o Matilda hade en hopp tävligt. Och hej va vi hoppade, skrattade o hade riktigt kul! :)



Efter vi hade hoppat omkring och va alldeles svettiga bestämmde vi oss för att gå ut o svalka av oss utan för dörren i våran gränd. Då kommer de förbi två tjejer o en kille. Jag va trevlig o sa hej när dom gick för bi. Då kollar den ena tjejen på killen och frågar " kände du dom"  killen svarar "Nääh, aldrig sett dom förut." Då säger den tredje tjejen "Tror ni dom va horor?"

HAHAHAHAHA. Mållös.

Kommentarer
Postat av: Eeee

HAHAHAHAHHA meeeeeeen blir man kallad hora om man är trevlig och hälsar!!! Priceless xD

2010-07-03 @ 17:18:53
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0