Hemlängtan...

Jag sknar er hemma något fruktansvärt just nu! Önskar jag kunde komma hem o krama om er alla o få spenderar all min tid med er! Det känns som att jag förlorat så mycket när jag är på mina äventyr långt bort ifrån er.
Jag missar att se min bästa väns son växa upp... Jag missar Farmors sista minne, vem vet, när jag kommer hem kanske hon har glömmt bort mej helt? Jag missar alla små fina händelser som bara händer om man själv är med, som inte är roliga att berätta om i efterhand. Jag missar det fina vädret i Stockholm...
Jag tänker på er varje dag... Längtar tills jag kommer hem, slår mej till ro, skaffar mej ett boende och hittar (förhoppningsvis) en fin kille som vill dela svenson-livet med mej.

Men just nu ska jag uppleva. Uppleva nya kännslor, bra och dåliga hos mej själv. Lära mej vara stark och ta för mej.  Skratta åt mina dumma kommentarer som får mej att framstå som en blondie. Inte ta nån skit, bli bättre, snällare och mer omtänksam. Och tänka tillbaka på livet jag levde som en fantastisk grund till livet jag njuter av nu och längta till livet som kommer komma iframtiden...



Kommentarer
Postat av: Lise

hva veier du?

2010-06-03 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0