Grattis världens bästa syster <3

Igår fyllde min fina, underbara och älskade storasyster Malin 27 år! Kännde mej lite ledsen o nere för att jag inte kunde vara hos min familj som var och hälsade på henne i Helsingborg...



Till min syster:
"For many years we've shared our lives
One roof we once lived under
Sometimes we laughed, sometimes we cried
Through winter storms and thunder
The younger years have faded fast
We've gone our separate ways
But through all time our friendship lasts
Our bond in life remains
As summer brings the happy times
The autumn winds will whisper
A closer friend I'd never find
Than the one I call my Sister."

Jag älskar dej mer än vad ord kan beskriva! Du är min förebild och jag är så lycklig och stolt att få vara just din lillasyster!
Tänker ofta tillbaka på när vi va små, när vi lekte i gräset på baksidan av vårat hus. Kommer du ihåg när vi hade en speciell lek som ekorrar i ett av träden på baksidan, precis brevid syrenen? Kommer du ihåg när vi va ute med båten och fiskade abborre? Eller när vi lekte med våra kaniner på altanen?
Har ett speciellt minne när vi blev äldre och vi hade varit ute, du och jag. Och jag skulle sova över hos dej. Så när vi gick av tunnelbanan träffade vi en tjej som va ensam som vi sa åt o komma in en stund till dig. Som sen visade sig vara fasters jobbakompis :) haha
Eller när vi skulle laga en ost och skinksallad och du skulle skära upp salladen och de kryllade av massa larver i den :) *usch*
När jag tänker på alla underbara minnen så börjar jag gråta... Inte för att jag är ledsen eller för att det är något hemsk som jag tänker tillbaka på, utan att jag saknar tiden som vi hade ihop. Bara du och jag. Tiden som har gått har bara sprungit iväg. Önskar jag hade njutigt lite mera när jag väl hade dej under samma tak, bara centimerter bort från mig när jag skulle sova, önskar jag hade kramat dej oftare...
Du är BÄST och jag saknar dej så otroligt mycket! :'(

JAG ÄLSKAR DEJ STORASYSTER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0