Tjaba tjena hallå :)

Igår gick jag upp kvart i 8! Knatade iväg och mötte upp Emelie och Negisa för en road trip till Åsane och IKEA! Anledningen till att vi åkte så tidigt va för att parkeringspengarna tog slut då, så istället för att Emelie skulle få traska iväg dit själv tidigt på morgonen bestämde vi oss för att vi lika gärna kunde åka då :) Vi åt en GOD (Fantastic 4; "Mmm den va god!") reeekmacka till frukost och sen kollade vi i affrer och jag hittade en lång brun klänning som jag köpte :) Den hade kostat 600:- men va nersatt till 175! Jätte fin är den :) Känner mej som en snygg faransk kvinna på en sandstrand när jag har den på mej :)
Sen åkte vi till IKEA och varvade varuhuset misnst 3 ggr!!! Vi åt köttbullar på resturangen och mjukglass vid kassan!

Efter de åkte vi hem och lämnade tillbaka bilen. Och mötte upp Emeilies jobbakompisar för en öl på Silver. Jag stannade till 10 sen blev jag dödshungrig o va tvungen o gå hem... Då gjorde jag egenlagad pytt o svullade ostbågar till filmen "World trade center".
Sen gick jag ut en stund och mötte upp en nybliven vän, Espen (som jobbar som vakt på Rickś) och babblade lite med honom innan jag slutligen gick in igen o la mej för att sova.

Vaknade 10 timmar senare och bestämde mej för att idag är dagen jag ska börja mitt nya liv!! Jag MÅSTE gå ner i vikt! Jag håller på att bli ett berg av alla kolhydrater! Potatis, vitt bröd, smööör, öl, viiin, ostbågar, choklad mm... Usch!
Så idag ska jag bara äta nyttigt tills jag kommer hem v34 :) och träna såklart! Får se om de kan hinna bli ngot resultat på bara 3 veckor?! *hoppas hoppas*
Så nu ska jag börja skriva vad jag har ätit under dagen.
Frukost: 1 kopp kaffe m. mjölk, 2 ägg m. gulan, 1 knäckemacka


Nu ska jag springa iväg till gymmet!

Hadé!

Kommentarer
Postat av: Eeevylyny

Fan vad nice med IKEA! :D mmmmh vad gott ;)



Bra med träningen, och med maten! KÖR NU EMILIE, vi vet att du kan klara det :D Du var ju den ända som faktiskt vad grym och seriös med träningen här borta ;)

2010-07-30 @ 17:37:08
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0