Sandra!

Hej Sandra!
Jag tänker på dej ofta, undrar hur du mår, vad du gör och hur allt är med dig. Du va min bästa vän, va hände med oss? När tog våran vänskap slut?
Det går ju inte att få tag på dej längre. Aldrig inne på MSN, du har ingen facebook, jag har inget nummer och du svarar aldrig på mina mail...
Under dom här åren som har gått, utan att höra ifrån dig har kännts tomma. Du som brukade va 50 meter ifrån mig, under samma tak. Bara en port ifrån. Kunde springa till dig på 15 sekunder och krama dig om jag ville...

Kommer du ihåg första gången vi träffades? När jag glömde ta av mig vanten när vi skulle presentera oss? Haha. Vilken ångest jag hade :) Eller då vi åkte till Gävle och fick köra hem i ösregn utan vindrutetorkare:) eller våran road trip till Västerås med "din" BMW? Eller alla dom gångerna när vi vinglade hem från stan, eller gick på skumma efterfester. Kommer speciellt ihog han som bjöd på champange som va ganska söt med mössan på, sen när han tog av sig den så va han helt flintis. Kommer du ihåg honom? haha! Alla våra promenader. Allt skit som du fick gå igenom.. Jag trodde aldrig att våran vänskap skulle ta slut. Det va ju du och jag...

Nu känner jag dig inte längre. Vem är du? Vart bor du? Jobbar du kvar på samma jobb? Du ska gifta dej, få en liten bebis. Jag är så glad för din skull! Och som du skrev, du är redan vuxen. Jag är stolt över dej :) Önskar jag kunde få vara med i ditt liv och finnas vid din sida...

Som du kanske vet har jag inte blivit vuxen... än.   Jag lever kvar som att jag vore 20 fortfarande. Hänger me 20åringar (no hard feelings I love you all) lever livet som att tiden har stannat på år 2006. Ett totalt annat liv än dej. Jag lever kvar i det gammla. Medans jag ser alla mina jämn åriga vänner åldras i tackt med åren och skaffar sig utbildningar, familjer och barn... Det är många gånger jag tänker att jag också borde ta tag i mitt liv och styra upp ett normalt liv... Men inte än, jag ska resa och utforska världen först. Svensson livet får vänta några år på mej :)

Jag kommer hem vecka 34. Vill du ses då? För Sandra, du är saknad. Todde bara att du hade glömt mig...



Du va min vapendragare kära Sandruttan <3  :)

Kommentarer
Postat av: Sandra



Emilie, tårarna bara rinner ner för min kind när jag läste det du skrivit om mig om oss.

Saknar dig så mycket mitt äpple, gör ont varje gång jag ser något format som ett äpple. din favorit parfym DKNY äpple =)



Anledningen till att facebook o allt är borta o jag varit okontaktbar är för jag har skyddad id nu, pga jobbet jag gör. Jag skickar mitt nya nr på din mail =)



Självklart vill jag träffa dig v.34, är helt ledig den veckan=) så ska du få träffa en tjockis;) men helt underbart o ofattbart att där inne ligger något som jag/vi skapat?!



O skynda inte med livet, vi är ju fortfarande unga fast de känns väldigt konstigt o jobbigt att nu 90:orna får gå på krogen, haha usch.



Åh så lättad nu att du svarade, att du saknar mig, nu kommer tårarna igen.



Älskar dig äpple

2010-08-01 @ 06:01:33
Postat av: Emilie

Sandra. Jag längtar så tills vi ses igen! Varje gång jag ser ett äpple så tänker jag på dej och att jag vill köpa det åt dej :) Jag levde ju i ett år "in the big apple"! :) Det måste ju igentligen vara våran stad! Eller hur?! Jag kommer vara hemma den 28/8. Vart ska brölloppet hållas? Skulle väldigt gärna vilja komma och fira eran stora dag. Jag kan komma när allt är över och bara ge er en present och se hur vackra ni kommer va :)



Saknar dej <3



Hejäpple

2010-08-01 @ 13:09:01
URL: http://ecavalli.blogg.se/
Postat av: Gabi

Ni är så gulliga båda två <3

2010-08-05 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0