Oj så slarvigt uppdaterat

Har till och med fått en komentar!!! från en annonym att jag har varit dålig på att skriva på sistonde! Kul att nån kommenterar :) De gav mej lite extra energi för att hålla bloggen levande ;)


Tussen va ju här söndag till onsdag morgon. Vi hade jätte tevligt med bergsbestigningar, biljard, festing, resturangbesök och mys på stan. Dagarna gick som vanligt för fort men jag tyckte vi han me de mesta innan hon åkte hem igen. Det va verkligen kul att ha Tussen här! Det gjorde mig så glad och lycklig o hon gav mej possetiv energi. Så nu klarar jag mej nog fram till v. 34 då jag kommer hem på semester i en vecka!! :)

Annars jobbar jag som vanligt... Vädret är regn, kallt och depprimerande.

Igår hade jag o Matilda mys me chips, godis och läsk. Vi blåste upp en madrass (som jag fick låna när Tussen sov här) bäddade ner oss bland täcken o kuddar och kollade på Twilight, medans regnet pisskade mot fönstret. Mysigt me kvalitetstid med Frugan av och till.

Nu ska jag springa iväg på första jobbpasset för idag. 12-18 på monki. Kom in o säg hej om du har vägarna för bi! :) Sen i natt ska jag jobba 00-05 på Deli. Söndag är jag ledig! *wiiie*

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0