Ny tränad :)

Jag har så fruktansvär svårt att ta mej upp på mornarna om jag nu verkligen inte måste, tex jobba eller gå på något viktigt möte.
Jag ställer klockan på 9 men snoozar till 11!! Galet! Hur kan jag vara så trött hela tiden? Är det normalt?

Jag har iallafall varit och trämat i 1 timma och 20 minuter idag. Det känndes bra! Det är kul o träna, när man är där. Men att ta sig dit är jobbigt och de är mycket skönare att ligga kvar i sängen än att ge sig ut i ösregn och veta att man ska springa i 5 kilometer o sen få kramp i magmusklerna för att dom är så otränade. Men de e så skönt när man är klar.Nu väntar jag bara på resultatet ska komma. Men de dröjer nog några månader, sen måste jag ändra min kost, men de får bli efter jag har ätit upp de vita brödet, potatisarna och sylten till gröten. För huvudanledningen till att jag är här, är ju för att spara pengar och då kan jag ju inte kasta eller låta de bli gammalt bara för att jag har börjat tränaoch ska äta nyttigt.
Sen blir jag irriterad på att allt de onyttiga är SÅ mycket billigare än de nyttiga. WHY?!

Ett till avsnitt av Sex and the City sen bär de av till jobbet. 16-24 på Deli. *suck*

Kommentarer
Postat av: Malin

duktig du e syster! håll i nu bara! vi måste få ihop ett skype samtal så vi kan planera in när vi ska komma o hälsa på dig! pusssssssssss

2010-07-28 @ 16:48:55
Postat av: E

du är så duktig emilie! =)

hade jag hälften av din disciplin så vore jag glad...

hahaha jag är också ONORMALT trött! sover flera timmar om dan ibland när barnen är på camp...hehe, det är ju sååå skönt å sova :P

saknar dig! PUSS

2010-07-30 @ 04:49:40
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0