Imorgon ska jag köpa gymkort!

Jag måste!
Har varit iväg och kollat upp lite olika gym här i Bergen och de lutar åt centralbadet. 330:-/mån och jag signerar mig för ett halvår... (vilket man tydligen måste på alla gym) *irri * Men jag tycker de e dax nu att göra något åt min bleka, feta kropp som dallrar bara jag vrider lite på huvudet. usch! ÄCKLIGT!

Imorse träffade jag Emelie och blev bjuden på en jätte gooood frulle me allt möjligt gott! Vi hade mysigt och pratade bla om religon och kriminallitet. Spännande samtalsämnen :)

Himmlen håller på att rammla ner, det bara öser ner. Har varit så i 3 dagar nu... Pratade me en jobbakompis som har bott här i 1.5 år, han sa att de bara va början och jag bara skulle vänta och se hur hösten blir... Som att så under ett vattenfall sa han... KUL!
Mina tygskor blir blöta på 3 steg, håret blir afro på 10 sek och det slutar med att jag springer den sista biten för att iallafall ha torra underkläder...

Bergen, mmmh I love it!------------------------------> NOT!


Kommentarer
Postat av: Evylyn

Bra initiativ med gymkortet Emilie! :D Alla vet ju att du faktiskt är seriös med att träna bara du kommer igång!! :D



SAKNAR DIG!!! (och du, föresten.. Håll utkik på fejjan, kan bli så att det kommer upp en efterlängtad bild där inom kort) PUSSSSS från NY

2010-07-21 @ 17:03:49
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0