Imorgon kommer TUSS :D

Jag är såååå glad för att min Tuss-puss ska äääntligen komma och hälsa på mej :)
Det var bara ett spontant beslut och båda höll med om att de passade mycket bra just då, så vi bokade biljetten!
Saknar henne jätte jätte jätte mycket! Vi kommer ha de så mysigt, kul och underbart under dom 4dagarna tillsammans <3

Idag jobbar jag dubbelpass igen. 11-17 på Monki, sen 24-05 på Deli i natt.
Men sen är jag ledig söndag, måndag och tisdag! För då ska det mysas me min älskade Tuss!

Have a nice day foks!

Ps, förövrigt är jag VÄLDIGT trött på att höra erat gnäll om att de e för varmt o bla bla bla! Kom till Bergen om det nu är så jobbigt så kommer du vilja åka tillbaka inom 3 dagar! Här är det +12 och regn VARJE dag!!!

Kommentarer
Postat av: bergen svensk

håller du på att tröttna? dåligt med skrivande nu :)

2010-07-13 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0