Plötsligt slog det mej...

Att jag faktist SKA åka hem igen!

Jag blev plötsligt rädd och fick kännslan att jag inte alls vill åka. Vad ska hända här näst? Panik över att allt ska bli precis som "vanligt" som allt va innan jag åkte hit. Alla töntar i Centrum som ska sitta där o vinka. Ahh, jag vill inte!

Här kan man ju prata svenska utan att någon fattar vad man säger... Inte bry sig allt för mycket om man gör bort sig för att man ska ju endå åka hem. Vara saknad... Känna en enorm glädje för lite lösviksgodis som kommer på posten.

Känner mej rädd för framtiden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte rädd gumman! Allt kommer bli super bra när du kommer hem:)

2010-01-10 @ 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0