I saknaden av Kombo <3

Den finaste hunden finns inte längre... Min älskade "systers son" gick ifrån oss imorse...

-Du har lämnat ett stort hål efter dej och saknaden är enorm! Men jag VET att vi kommer ses igen! Jag vet också att du har träffat Muffie, gammelmormor, gammelfarfar och gammelfarmor.
Bergis så står du just nu i vattenbrynet och väntar på att gammelmorfar ska kasta pinnen i vattnet så du kan simma och hämta den. Fia sitter i gammelmormors knä och fnissar åt dig när du hoppar i vågorna.
Där du är nu, skiner alltid solen och det är alltid varmt i luften...
Jag älskar dej Kombo och längtar tills vi ses igen, i Nangiala <3


Kombo va en mycket pigg och glad hund som gick bort från oss aldeles förtidigt, bara 3 år gammal...


Jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: Evylyn

Vad fint skrivet Em! Du är nog den jag känner som bryr sig mest om hundar :) Hoppas han får det bra i himlen <3

2010-01-08 @ 06:30:56
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0