Home sweet home...

Nu är jag hemma igen i kalla sverige. Snön ligger som ett tjockt täcke över hela stockholm och det är minus 16 grader ute. Hemma ser allt precis lika dant ut, en o annan ny tavla sitter uppe på väggarna men annars tycker jag inget nytt har hänt. Utanför lägenheten har dom nästan hunnit bygga klart alla bostadsrätter och liljeholmstorget har blivet en stor galleria.

Jag har spenderat två dyngn med Tessan och Melvin. Gud va fin han är! Den finaste, vackrast och goaste bebisen jag någonsin har träffat.
Tessan ser ungefär lika dan ut som jag åkte, något blekare och tröttare var hon när jag va där. Men de e nog inte så konstigt när hon har en liten prins att mata nätterna långa :)

I kväll ska jag och Tussen äta räkor och dricka vin :D *Myyyyys* Sen ska vi ut i storstaden och göra stureplan osäkert. Men innan dess ska jag hinna förbi Farmor och Farfar på en fika och visa upp mig :)

Nu ska jag gå o smörja in mina ben som börjar se ut som elefanthud pga det kalla vädret.

Saknar mina råbåtar i USA... Känns fortfarande som att jag bara e hemma på besök och kommer snart tillbaka till er. Viket dock inte är fallet :( *snyft*

Kommentarer
Postat av: Evylyn å Emma

Åååååh, bästa Råbåt-Emilie! :(

Vi saknar väl ihjäl oss efter dig också!!!

Dock är vi glada att du är hemma igen och verkar ha det bra. Myyys på me lilla bebisen nu, så gör vi vårt bästa härborta utan dej :)

Massa pussar o stela kramar o massa KERLEK <3

2010-01-31 @ 05:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0