Hemma hos Jess

Nu klagade alla tre att jag ar usel pa att uppdatera... -Ja, jag vet, jag ar vardelos. Men Jag har for kul for att hinna med och blogga.

Snart ar det dax att bege sig fran staterna hem till lilla landet lagom, Sverige.
Jag har splittrande kannslor, kommer sakna ihjal mej efter mina underbara fina vanner jag har fatt. Vi har ju sa sjukt kul ihop, med alla intarn-skammt och allt sjukt kul vi gor.
Men guuuud sa skont det ska bli att komma hem och fa sova i sin egna sang!

Om exakt en vecka sitter jag och klamrar mej fast i min mammas famn <3 Jag kommer krama ihjal henne!
Sen blir de HAWAII!!! Jag langtar ihjal mej! Varmen, stranderna, havet och MAMMA!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, tänkt snart är vi där på stranden under vajande palmer, sol och bad!!! Var beredd - jag kommer nog nästan att krama sönder dig.

Puss.

2010-01-05 @ 06:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0